Marketing nowocześnie - Dlaczego klienci kupują oczami?


Marketing nowocześnie - Dlaczego klienci kupują oczami?

LIVE z Dagmara Habiera, specjalistka ds. Sklepowych Rewolucji


Zapraszamy na LIVE z niezwykłą gościnią, kobietą, która pomaga, (jak mówi sama o sobie) osiągać wyższy wynik sprzedaży z każdego metra kwadratowego w sklepach i punktach usługowych. Rewolucje kuchenne to jej autorski projekt, który pomógł zwiększyć zyski setkom sklepów i licznym punktom usługowym.


Na LIVE dowiemy się czym są sklepowe rewolucje i czy ich pomysł nawiązuje do słynnych Kuchennych Rewolucji Magdy Gesler. Podpowiemy jakie czynniki wpływają na sukces sklepu/punktu usługowego. Odkryjemy najważniejsze strefy w sklepie. Bedzie o aranżowaniu przestrzeni w sklepie bądź gabinecie kosmetycznym. Zastanowimy się wspólnie, co jeszcze można zrobić, aby zachęcić klienta do odwiedzenia sklepu. Dagmara Habiera będzie nas przekonywać dlaczego warto szkolić pracowników. Podyskutujemy czy budowa doświadczenia zakupowego to konieczności czy fanaberia.

I najważniejsza sprawa, zdradzimy sposoby jak dofinansować szkolenia dla pracowników.


O tym , od czego zacząć zmiany w sklepie, bądź w punkcie usługowym, w gabinecie kosmetycznym

o tym,że sklepowe rewolucja są lekarstwem na niską sprzedaż

Dagmara Habiera ( gościni LIVE - 5 października)

„Zawodowo zajmuje się osiąganiem wyższego wyniku sprzedaży z każdego metra kwadratowego w sklepach i punktach usługowych.”- tak mówi o sobie

Pracuje na sukces swoich klientów, projektując optymalne rozwiązania zwiększające sprzedaż. W ramach współpracy z firmami zajmuję się visual merchandisingiem, projektowaniem i liftingiem sklepów, projektowaniem doświadczenia zakupowego, marketingiem i planowaniem strategicznym dla sklepów oraz punktów usługowych.

Doświadczenie zdobywała w międzynarodowych i polskich firmach, gdzie miałam okazję pracować przy budowaniu strategii ekspozycyjnych i wdrażaniu efektywnych praktyk sprzedażowych. Pracowałam przy projektach dla takich firm, jak mBank, Tchibo, X-Kom, Hard Rock Cafe, Fale Loki Koki, Nipplex, Livio, Designer Outlet, Pandora, Westwing, Go Sport, Galeria Katowicka, Neinver, Hard Rock Cafe, Stara Mydlarnia, Apteki Dr. Zdrowie.Przeprowadziła setki warsztatów z dziedziny visual merchandisingu. W ramach swojego autorskiego projektu „Sklepowe Rewolucje” pomogła już ponad 100 polskim mniejszym firmom zoptymalizować funkcjonowanie ich sklepów i punktów usługowych.W poniedziałki na swoim profilu na Facebooku prowadzi live`y o tematyce visual merchandisingu, marketingu i planowania. Pisze artykuły do prasy branżowej (Branża Dziecięca, Modna Bielizna, Galerie Handlowe, Sukces, Fashion Biznes), występuje w mediach (Polskie Radio, Radio Gdańsk) i prowadzę wykłady dla studentów Uczelni Łazarskiego.

© 2020 Kobiece Twarze. Wszelkie prawa zastrzeżone.